faqs

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι:

Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα): μετά από 1 ώρα από τη δημιουργία της παραγγελίας

Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που αποστέλλονται από την αποθήκη): 4 - 6 εργάσιμες ημέρες

Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από την πλησιέστερη αποθήκη): 6 - 9 εργάσιμες ημέρες

Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από το κατάστημα Αιγάλεω): εντός Αττικής 1 - 3 εργάσιμες ημέρες, για χερσαίους προορισμούς 2 - 4 εργάσιμες ημέρες, για νησιωτικούς προορισμούς 4 - 6 εργάσιμες ημέρες

Σε περίπτωση έλλειψης: 14 - 17 εργάσιμες ημέρες από κεντρική αποθήκη

Υπέρβαρα είδη: Κατόπιν συνεννόησης ανάλογα με το είδος και τη διαθεσιμότητα .

Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός Ελλάδας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Παραλαβή από τα καταστήματά μας.
  • Αποστολή στον χώρο σας με την Γενική Ταχυδρομική.
  • Υπέρβαρα/ογκώδη αντικείμενα μπορούν να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία Seagull.

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα email με τον αριθμό αποστολής. *Ο κωδικός αποστολής δεν ισχύει για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).

Όχι, οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες αποστέλλονται από τις αποθήκες μας στην Ευρώπη και για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα και αφού επιλέξετε την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο αποστέλλονται από το κατάστημά μας στο Αιγάλεω.

Παραλαβή από το κατάστημα: Δωρεάν

Διανομή κατ 'οίκον: Αποστολή από την αποθήκη: 0-3 kg: 4,50€, 4-10 κιλά: 8,50€, 11-20 κιλά: 20,50€, 21-30 κιλά: 30€

Αποστολή από Κατάστημα 0-3 κιλά: 6,50€, 4-10 κιλά: 10,50€, 11-20 κιλά: 25€, 21-30 κιλά: 35€

Για ογκώδη προϊόντα που ζυγίζουν περισσότερο από 30 κιλά ή έχουν μήκος πάνω από 2 μέτρα (π.χ. εξοπλισμός γυμναστικής, τραπέζι πινγκ πονγκ) η τιμή και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζονται ανά κυβικό όγκο και επιφάνεια.

Ναι, στείλτε μας τη νέα διεύθυνση παράδοσης στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε με τη μεταφορική για να γίνει η αλλαγή.

Ναι, για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα του Αιγάλεω & αφού έχετε επιλέξει την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο είναι δυνατή.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Όχι, η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με ασφάλεια μέσω κάρτας ή Paypal.

Όχι, στις ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις. Υπάρχει όμως στα φυσικά μας καταστήματα, η δυνατότητα πληρωμής εως 3 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα για ποσό ανω των 150 ευρώ.

Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σας online καθώς και σε ένα από τα καταστήματά μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ναι, οι επιστροφές γίνονται μέσα σε 90 ημέρες είτε σε κατάστημα είτε στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα αποστολέα.

Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (δωροκάρτα για νέα παραγγελία) ή επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.

Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000

Αλλαγές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα μέσα σε 90 ημέρες.

Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος ταχυδρομικά στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα αποστολέα.

Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (δωροκάρτα για νέα παραγγελία) ή επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.

Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000

Όχι, εάν έχετε κάνει μια αγορά στο κατάστημά μας και επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημα καθώς δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε ταχυδρομικές επιστροφές για αγορές στο κατάστημα.

Οι επιστροφές γίνονται εντός 30 ημερών με την απόδειξη (ή 90 ημερών εάν χρησιμοποιήσατε την κάρτα επιβράβευσης).

Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.

Αν το προϊόν εμφανίσει ελάττωμα ή φθορά κατά την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] στέλνοντας φωτογραφίες/βίντεο της φθοράς.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.

Όχι, οι παραγγελίες γίνονται διαδικτυακά στην ιστοσελίδα staging.decathlon.com.gr

Ναι, αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πατήσετε το εικονίδιο "Ο λογαριασμός μου" επάνω δεξιά, δίπλα στο "Καταστήματα". Στη συνέχεια θα επιλέξετε «Ιστορικό αγορών» και μετά το «Το αθλητικό μου προφίλ», όπου εκεί έχετε την επιλογή τύπου Λογαριασμού (Ιδιώτης-Εταιρία). Αν επιλέξετε την εταιρεία θα ανοίξει τα πεδία για το ΑΦΜ και την επωνυμία της εταιρείας. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε αποθήκευση και μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή θα σας εκδοθεί αυτόματα τιμολόγιο.

Αν κάποιο προϊόν ή το σύνολο του καλαθιού ξεπερνάει τα 30 κιλά ή τα 2 μέτρα, τότε θεωρείται υπέρβαρο/ογκώδη και είναι διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect). Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννόησης αποστολή με την μεταφορική εταιρεία Seagull.

Όχι, το απόθεμα του καταστήματος είναι ανεξάρτητο και αφορά τις αγορές μόνο από το φυσικό κατάστημα. Προϊόντα που δεν εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ή δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία, έχουν εξαντληθεί και η αγορά τους είναι αδύνατη.

Όχι, κάθε χώρα λειτουργεί ανεξάρτητα με το δικό της απόθεμα και διαθεσιμότητα. Μεταφορές προϊόντων μεταξύ χωρών δεν είναι δυνατές.

Όχι. Καθώς οι παραγγελίες καταχωρούνται απευθείας στις αποθήκες μας στο εξωτερικό η τροποποίηση της παραγγελίας δεν είναι δυνατή.

Στην περίπτωση αλλαγής μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και πίστωση του ποσού σε δωροκάρτα για νέα παραγγελία ή επιστροφή χρημάτων.

Όσο η παραγγελία βρίσκεται "υπό επεξεργασία" μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της μέσω email στο [email protected]. Μόλις μπει σε στάδιο "αποστολής" δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης.

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο [email protected] αναφέροντας το προϊόν που λείπει από την παραγγελία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή email στο [email protected] ή μέσω του chat του Facebook και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου.
Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00
*Εξαιρούνται αργίες.

Όχι, η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή email στο [email protected] ή μέσω του chat του Facebook και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου (*Εξαιρούνται αργίες). Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00 Τα καταστήματα μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες που σχετίζονται μόνο με την φυσική αγορά και διαθεσιμότητα του εκάστοτε καταστήματος.